Instagram

Instagram

Наша школа

youtube snimak

50 година школе

CatchCODE апликација

catchCODE

Сајт Техничке школе "15.мај" доживео је редизајн!

Одлично, ово је право освежење! - 65.3%
Није лоше свиђа ми се. - 18.6%
Ништа боље него што је било. - 4%
Мислим да је стари сајт био мало бољи. - 3.3%
Упропастили сте онакав сајт! - 8.8%
Гласање у овој анкети је завршено
април 2024
пусчпсн
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Посетилаца online

Ко је на мрежи: 13 гостију и нема пријављених чланова

2125039
Данас
Јуче
Ове недеље
Прошле недеље
Овог месеца
Прошлог месеца
Укупно
254
1888
11758
2099820
40482
47163
2125039

Ваша IP адреса: 18.117.196.184
Серверско време: 2024-04-27 05:35:14

Успех на такмичењима из математике

Општинско такмичење из математике одржано је 13. јануара 2018.године у Гимназији у Прокупљу. Такмичило се укупно  25 ученика и то: 12 ученика првог разреда, 4 ученика другог разреда, 3 ученика трећег разреда и 6 ученика четвртог разреда. 

Ученици Техничке школе који су се пласирали за окружно такмичење су:

Први разред: Петар Видић (прво место), Илија Мијачић (треће место) (наставник - Слађана Трајковић);

Трећи разред: Тадија Петровић (треће место) (наставник - Слађана Трајковић);

Четврти разред: Симон Стојчић (прво место) (наставник - Миодраг Крстић).

Окружно такмичење одржано је 24.фебруара 2018. у Гимназији у Прокупљу. Укупно 41 такмичар из Прокупља, Блаца и Куршумлије учествовало је у овом нивоу такмичења. Ученици Техничке школе постигли су следеће резултате:

Први разред: Илија Мијачић (друго место), Петар Видић (пето место);

Трећи разред: Тадија Петровић (шесто место);

Четврти разред: Симон Стојчић (прво место).

Како је за топлички округ Друштво математичара Србије прописало да само четири ученика могу да оду на државно такмичење, одлуком окружне комисије учествоваће првопласирани ученици. Ученик четвртог разреда Техничке школе, Симон Стојчић , смер електротехничар рачунара, 10. марта учествоваће у овом нивоу такмичења. 

 

Нисте регистровани, не можете оставити коментар.