Instagram

Instagram

Наша школа

youtube snimak

50 година школе

CatchCODE апликација

catchCODE

Сајт Техничке школе "15.мај" доживео је редизајн!

Одлично, ово је право освежење! - 65.3%
Није лоше свиђа ми се. - 18.6%
Ништа боље него што је било. - 4%
Мислим да је стари сајт био мало бољи. - 3.3%
Упропастили сте онакав сајт! - 8.8%
Гласање у овој анкети је завршено
мај 2024
пусчпсн
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Посетилаца online

Ко је на мрежи: 7 гостију и нема пријављених чланова

2132868
Данас
Јуче
Ове недеље
Прошле недеље
Овог месеца
Прошлог месеца
Укупно
32
1189
2415
2113281
32
50095
2132868

Ваша IP адреса: 18.118.227.69
Серверско време: 2024-05-01 01:43:59

Хидроелектране Србије као светска културна баштина

 

Угледни час ,,Хидроелектране Србије као светска културна баштина" одржан је 22.септембра 2017.године.

Наставни предмет: електоенергетика

Реализатори: Града Манојловић са лидер тимом одељења III5 - Миљана, Јована, Кристина и Анђела.

У уводном излагању проф Града Манојловић је образложио циљеве часа:

  •     Значај развоја електроенергетике почетком двадесетог века
  •     Промену политике у енергетици с обзиром на нагло повећање електричне енергије
  •     Подсећање на Н. Теслу , М. Миланковића и Ђ. Станојевића
  •     Повећање свести о енергетској ефикасности
  •     Заштита животне средине
  •    Ново издање уџбеника ,,Електроенергетика" Марјан Љ. Иванов и Саша С. и увођење новог образовног профила ,,Електортехничар обновљивих извора енергије".

Ученици су након тога дали дефиниције енергетике а чланови лидер тима представили старе ХЕ Србије ,,Под градм", Вучје, ,,Св.Петка", Гамзиград као и наше највеће ХЕ ,,Ђердап" и Бајина Башта. На крају је професор Града Манојловић изнео теорију Европске агенције за животну средину и глобалном загревању планете и неминовност процене политике у енергетици и окретању оних који данас учествују са мање од 1% у укупном капацитету електричне енергије. Скупу су присуствовала одељења III-4 и III-6.

 

 

Нисте регистровани, не можете оставити коментар.